II Mallorca Talent Musicasa



Vaig pensar que podia ser una bona idea presentar-me a aquest certamen, organitzat per la Sala Dante, de Palma, amb el patrocini de Musicasa, i la veritat és que em va anar molt bé, perquè vaig obtenir el premi absolut en la categoria Open (majors de 14 anys), en la modalitat de cant.

La semifinal es va celebrar a la Sala Dante el 13 de març de 2016 i vaig haver de competir amb 10 concursants més. Hi vaig interpretar "Hallelujah", de Leonard Cohen, i la meva versió va ser molt apreciada pel jurat, que va valorar el fet que fos una versió molt personal.

Aquí podeu veure una foto de la meva actuació a la semifinal:



A la final, celebrada també a la Sala Dante el 20 de març de 2016, vaig interpretar dues cançons del meu repertori en català: Abril 74 i Vestida de nit, i el jurat també va valorar molt positivament que les meves versions tinguessin una personalitat pròpia, i em va concedir el primer premi.

Aquí podeu veure dues fotos de la meva actuació a la final:

 
 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada