CONCERT A GIRONA

Molt poc després de l'actuació a l'Espai Mallorca va contactar amb mi una persona desconeguda, que m'havia vist al YouTube i que estava interessada a fer-me actuar a diferents llocs. Era na Marielle (o Mariela) Olive, una activista cultural de la Catalunya Nord i, com després vaig comprovar, una persona extraordinària. Ella em va aconseguir una petita gira de concerts, que es va iniciar a Girona el dia 25 de juliol de 2015, on vaig actuar tota sola acompanyant-me al piano.

Aquest primer concert, a Girona, el va organitzar l'ADAC (Ateneu d'Acció Cultural), un grup de gent entusiasta molt compromesa amb el país i amb la cultura catalana, i que no només varen fer una enorme tasca de difusió per anunciar el concert (webs, diaris, etc.), sinó que, a més, em varen tractar amb una gran hospitalitat i amabilitat, particularment en Jaume Piquer i Jordana, que va ser qui es va encarregar pràcticament de tot.

 
El concert el varen emmarcar dins un acte en commemoració del Tricentenari de la caiguda de Mallorca en la Guerra de Successió, i es va celebrar a l'Auditori Josep Viader, de la Casa de Cultura de Girona, un local amb un aforament de 112 persones, que es va omplir totalment, com s'aprecia bastant bé en aquesta foto.



Inicià l'acte un jove historiador mallorquí, en Joan Mut, que va fer un petit resum dels fets que es commemoraven, i després del concert hi hagué un tast de vins, ofert gratuïtament per la gent de Sa Botigueta, un comerç gironí de productes illencs regentat per uns mallorquins.

Aquí podeu veure dues fotos més del concert:

 
Si voleu escoltar el concert, podeu accedir als clips de video penjats al YouTube, clicant en aquest link:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLBV9GI6jr0jOuvBz7D0-Rfghg5fWE2Upv

El concert va ser un gran èxit, i molta gent em va felicitar per l'actuació. Era la primera vegada que feia dos bisos.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada